Snart äre dags

Godmorgonen, idag väcktes man av att syster ringde och bah skynda jag är utanför dig nu kom ut nu, jag svarade nej först men sen tjatade hon lite och jag far ju ändå idag så det gör ju inget att umgås. Kommer fan sakna alla här hemma, det har varit så jäkla kul på den sista tiden så.

Iaf så är det exakt 10 timmar kvar tills jag far, måste börja packa snart så att man inte glömmer någonting. Ni måste vara sociala via telefon och dator, har typ datorn igång 3 timmar inatt.

 
                                  Kul att jag ska sitta på en buss i typ 12 timmar. yippi
 
Jag kommer sakna er ni vet vilka <3
Bara för att jag inte har lagt ut några bilder så får ni se mig ominkad och behöver verkligen duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0