Puss po er.

Nu ska jag go och lagga mig, klockan ar 21.16 och jag som skulle go och lagga mig tidigt.
KULatt jag vet att mina narmaste sitter nu och har myskvall, imorgon ska de ha middag ockso och sedan festa. KUL..
Sjalv ska man sitta po ett flygplan och sedan po ARLANDA so jag missar denna helg med.
KUL..loter det spannande? For gora det basta av det. MCDONALS.. Feta upp mig lite mer, trodde jag skulle bli varsta tranad har men icke sa nicke, har varit so jakla sugen po GOsaker hela tiden so jag skulle inte slo vad om jag har got upp i vikt. KUL.. Har ju som sagt gott ibland 8 promenader om dagen och sedan idag har jag gott med 5 olika hundar..
KUL..KUL..KUL..KUL..KUL..KUL..KUL..KUL..KUL..KUL..KUL..KUL..KUL..KUL..KUL..KUL..KUL..KUL..KUL..KUL..KUL..
KUL..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0