På Arlanda

Gud nu börjar det kännas verkligen, jag ska utomland själv helt otrotligt. Vet inte riktigt vad jag har gett mig inpå eftersom redan nu  har jag hunnit virra bort mig. Först en 10 timmar tur på buss med turkar och tanter, sedan av bussen och ska hitta till teminal två. Går typ runt hela arlanda utomhus i regn och hittar det inte. Går in på terminal 5 och följer lite skyltar, instikten och folk. Efter ett tags letande och gående så är jag äntligen framme där jag kan checka in mitt bagage. Ska nu bara vänta och se om det kommer några med hundburar annars så får jag ta och checka in själv. Nu äre bara det att jag ska sitta själv på berlins flygplats i 6 timmar, tror faktiskt jag ska försöka sova där ett tag annars kommer jag verkligen vara död då jag kommer fram. Ärf framme i portugal klockan 16.00 idag så det är ett tag kvar. Klockan är fan halv 6 på morgonen nu.


Arlanda Inte så värst mycket folk mest bara tanter och gubbar och självklart några stopiga tjejer. Haha ni ska se blickarna jag får eftersom jag sitter på golvet och äter vinddruvor och dricker youghurt haha. Lite roligt faktiskt känns verkligen som om jag inte hör hemma här. haha


haha FAAACE, ljuset kommer uppifrån så det blir inga bra bilder just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0