Kan som inte fatta att det är sant

Okej sitter här klar vaken och undrar hela tiden VAFAN JAG GÖR VAKEN. Är ju ledig idag men jag tror att min nervoritet har börjar kika fram mer och mer. Kan som inte fatta att jag far IMORGON KVÄLL.
Dagen kommer iaf spenderas med packnig, fixa de sista papperna och fara och växla pengar. Tror det är euro som jag ska ha. Måste fixa så jag kan ha internet på bussen också annars kommer jag nog dö. Sitta där i typ 10 timmar ensam.
Men jag tror iaf resan kommer vara värd allting, tror det kommer bli så himla roligt då jag väl är där nere men tror jag ska hoppa över alla de där tankarna så jag inte kommer dit och det suger röv. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0