hiihiih (A)

ÅÅH, vad jag inte gillar att göra läxa. Har en uppgift kvar och den är dryyyg. Ska vänta tills maggan kommer in på datorn så att jag kan fråga henne lite saker. Hon är ju en såndär pluggis ;)
Jag har verkligen ingen aning vad jag vill göra ikväll, helst ville jag göra någonting men eftersom jag har en del läxa så. Kommer inte heller på någonting jag vill göra ikväll. Kan iaf säga att jag är redan less på skolan, eller sådär iaf läxorna. Just nu vill jag bara ha det där höstlovet och bara vara. Ha kul och bara leva livet.
Tagga halloween gör jag också, fast vet inte riktigt vad som händerdå. Får väll se.

Ska se om hag hittar en bild som ni redan sätt. Har varit dålig på att ta kort nu på slutet.

Okej ni kan få se två gulliga bilder av mig (A) haha
Över två år sedan


Bild från över två år sedan


Kommentarer
Postat av: jossutti

ÅH snälla får jag äta opp dig gullet

2009-10-20 @ 21:29:46
URL: http://josssea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0