Förstår verkligen inte vad som händer

Kommer inte blogga någe mer nu, vet inte då jag kommer blogga igen förhoppningsvis är allting bättre imorgon men jag vet inte. Får hoppas på det bästa nu. Allting går som upp och ner hela tiden för mig. Ena stunden är det super och livet verkligen leker men sedan kommer de här dagarna då man vill lägga sig ner i graven och låta alla känslor och tankar stanna kvar på jorden.. Jag måste bara få skriva av mig, allting är så jäkla dåligt så jag vet inte vad. ussch säger jag bara. Skaffa aldrig pojkvän.. Just nu vill jag ha tillbaka allting som var förut personerna och chillkvällarna. Vattenpipa och bara de tomma festerna som alltid slutade bra.. Kan någon spola tillbaka tiden?

Blir iaf att vara med frida ikväll :) annat att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0