Såhär kan man också göra

Sitter just nu på Mcdonals och har just ätit upp mina pannkakor, det är riktigt dåligt att man bara får två små pannkakor för 26 kronor. Eller man får ju en kopp choklad också men den gjorde bara så jag brände mig på tungan så den är inte god längre.

Planet lyfter klockan 12.05 så jag ska väll checka in en halvtimme innan men eftersom jag inte har någonting att göra så gör jag det ungefär en timme innan. Bäst att vara på den säkra sidan, vill inte bli kvar här i Stockholm.
Är man OKEJ om man sitter och poasar i webbkameran så folk går förbi? haha Undra om folk tycker man är dum i huvudet eller något sånt, sitter och gör grimaser. haha, men jag måste ju fördriva tiden med någonting (A)


Igårkväll

Okej aldrig mer.

Här är jag framme igen, oops jag är trött ser jag. haha
Okej nu vill inte sidan ladda upp fler bilder på mig. Ska nog ändå sluta nu för att folk kollar skumt på mig. (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0