6 Dagar kvar

Jag kan lova er att det 40 grader i solen idag, man smalter ju nastan bort har. Men ska inte klaga om 6 dagar blir det hem till kalla sverige igen och vara i kylan i kanske 5 monader. Ska snart ata lite middag och sedan blir det 3 promnader innan laggdags. Orkar inte sitta uppe har po kvallarna och inte gora nonting for vall lagga mig och se om filmerna jag har po datorn. haha
Moste fan fo se killarna po mopparna har snart utan hjalm de kor ju har hela tiden och de verkar vara snyggingar ;) haha Det ar ju bara gammlingar som bor har typ so jag blir supernojd do jag for se en kille ibland. haha fan vad jag saknar vissa dar hemma ;) Okej ni ockso tjejer (A) haha
HAHAHAH ROLIIIGGGGG!
Juste sog ju en av killarna utan hjalm idag och han sog do bra ut, kan som inte sto och stirra po han do han tittar po mig so hahaha. Ska se om jag kan fo en narmare titt om ett tag ;) ska ju ando ut po tre promenader so.
Okej ha det bra i Sverige nu so ser vi om jag uppdaterar imorgon :) PoossN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0