Valborg

Kan bara säga att valborg blev lyckat. Först vart det att äta middag här hos mig. Runt 6 eller 7 tiden så for vi till Josse där det kom en massa folk. Alla körde "jag har aldrig" och typ någon grislek haha var riktigt kul..

Efter alla hade blivit lite onyktra så skulle vi till E20 men tydligen så var det ingen fest där, så det blev att gå till haga. Träffade lite skönt folk där och tillslut ville jag bara hälsa på Fredrik.. Så det var bara att ta en promenad till stan där vi mötte en gammal "vän" som jag och frida inte hade sätt från typ i 7an. Det var lite roligt.
Måste bara tacka alla för den grymt bra kvällen.

Tyvärr så följde inte kameran med så det blir ingen bild. Ni får tänka i erat huvud istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0