Vad fan ska man skriva?

Nu är man ute i skogen igen, har just släppt ut hundarna så att jag slipper gå på en lång promenad nu.De får vänta tills efter middagen. Måste äta själv här idag vet inte ens om Fredrik ska sova här så det kommer bli lite spoookiiee inatt isf. Men det finns väll inte en ända kotte här ute som vill typ mörda mig. haha jag är ju snääällaaastt.

Snart börjar tyra show och sedan top model. javet jag är en nörd men gillar verkligen att se hur alla bilder blir då de fotar. Själv så tror jag att jag ska köpa ett bra objektiv till min kamera eftersom jag får inte exakt de bilder jag vill ha så. Juste köpte en tröja idag också, från Hm killavdelningen skit snygg är det men lite konstiga armar + att jag typ passar inte riktigt i den men snygg var den haha.

Måste också börja fixa dricka nu eftersom kulturnatta är ju snart här och jag orkar inte dricka 3.5or. bara pinsamt.......
Så ska dela en karta cider med Fredrik tror jag om han nu fixar något. eller rättare sagt hans kompis. Så det får vi hoppas.


Älsklingarna. Kan säga att den svarta (nika) är från portugal, vi köpte hem henne därifrån. Så hon är en gatuhund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0