Uppe ganska tidigt.

Här sitter jag nästan helt vaken ute i skogen, eller man kanske ska säga landet. Klev upp klockan 06.40 för att gå ut med hundarna, gick och la mig direkt jag kom in. Men klockan halv nio så fick jag lov att gå upp. hade typ skuldkänslor över att hundarna inte hade fått varit ute på en lång promenad så det blev av gå ut och gå. Så nu sitter jag här har nyss ätit frukost och väntar nu på att det ska sluta blåsa så jag kan lägga mig och sola innnan skolan börjar. Ska hinna med en längre promenad också. Kan bara säga att jag är nådigt avundsjuk på mamma som ligger nu i solen och steker i turkiet. lite B land men.. Det ända typ jobbiga där är människorna och den där jävla kyrkan eller vad det är som typ en gubben jollar ut sig eller sjunger men det låter som han har en kråka i halsen.. uusch det måste verkligen vara det jobbigaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0