tältning

Okej, nu sitter jag här och väntar att mamma ska komma hem från Turkiet, tror hon skulle komma med flyget klockan halv 8 men jag är inte säker. förhoppningsvis gör hon det så jag hinner träffa henne en stund innan jag beger mig till tältningen.

Undra vad man egentligen ska ha med sig? har packat 2 tjocktröjor, tjocksockar och typ stövlar eftersom det är vi vattnet och skogen så det är blött och det värsta av allt är att bli blöt och frysa om fötterna. Hoppas nu att mamma har köpt det där linnet och shortsen som jag vill ha, det är en glitter playboy kanin på den och förhoppningsvis är den sjukt snygg. haha eller lite fin iaf så den går att använda.

Så dum som jag är tog jag med mig kameran till stan så tyvärr blir det inga bilder ikväll. sög ju jag som skulle bli bra med kameran. + att allting blir så mycket roligare i en blogg om man har bilder, men ni får stå ut så jag bloggar mer imorgon. Ni gillar väll att se ego bilder på mig så sånna kommer jag bjuda på imoron. LEDIG JUU!!!!

Juste vi ska fiska och jag hoppas på en stor och fin abborre så att jag kan sitta och mumsa på den hela kvällen, förutom korven då. Är vi inte busch barn eller vad? hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0