Söndag

Idag har det varit en riktigt skön dag, först låg man inne och var lite bakis sedan igår. Ont i magen då men.
Sedan så blev det att fara till min syster och vara barnvakt till Linus blev då att gå ut och gå eftersom han skulle sova (lättare så) så det vart en promenad och jag kände mig riktigt hurtig. Tyvärr så försvann allt det då det vart en barnbox på frasses. haha var mycket folk där som såg slitna ut.


Jag och Fredrik försökte jaga regnbågen, vet ni varför? jo för det är ju en skatt i slutet. tyvärr så slutade regnbågen typ vid ersboda eller på den sidan älven iaf så vi orkade inte fara dit. Men nu ia så blir de mys och sedan sängen.

Ska vara hurtig imorgon och gå hem härifrån. Kommer nog börja gå halv 7 eller tidigare :) så lycka till åt mig.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0