SOLASOLASOLASOLA

Sitter just nu hemma hos fredrik och hans mamma har fått se på min gamla kamera, hon ska köpa den så det känns skönt att få tillbaka lite pengar iaf.

Måste verkligen komma ihåg att köpa naglar och göra sådär fina, vart riktigt sugen på det nu men det får bli på fredag då man har pengar. börjar inte förän klockan typ 2 imorgon eller något sånt så riktigt sovmorgon blir det. Men ändå så måste jag typ sitta i flera timmar och plugga. jobbar på kvällen så då hinner jag nog inte.

Det blir ju 27 och 29 grader på lördag och söndag och jag kan lova er att det blir att SOLA.


sitter på fredriks dator så det får bli en gammal bild men tagga vädret ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0