Ringer/smsar inte tillbaka

Måste bara säga till er alla som ringer och skriver till mig. Jag svarar bara då folk ringer, allså jag svarar inte på sms. Jag ringer inte heller upp så det är bara att fortsätta ringa om jag inte svarar. Detta pågrund av att jag har gjort av med 300kr på mobilen på bara 3 veckor så jag har en vecka kvar nu tror jag om inte mer tills detta ska betalas så då kan jag börja svara igen.

Så nu vet ni det. Ring!

Jag kommer också spendera en vecka nu i skogen eftersom mamma far till turkiet så jag ska vara hundvakt. Så om hemtelefonen funkar så kan ni ringa på den. Hela helgen är jag hos mamma och solar, kanske kvällen blir i stan men. Allting börjar imorgonkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0