Nytt objektiv kanske?

Hej igen, vart en riktigt trevlig kväll igår men väldigt sen. Var uppe och gjorde saker tills klockan vart halv 5 på morgonen. Sedan så bestämde vi oss för att det ändå är skönare att vakna upp och man har redan packat ihop tältet så det blev att packa ihop det och gå in i huset och lägga sig. Alla somnade men jag var typ hur pigg som helst så det blev att se en stund av mig momma, men efter en stund så tvingade jag mig själv att sova. vaknade flera gången men gick inte upp föränn vi 12. Så det var lite sömn iaf, blir nog en tidig kväll ikväll.

 Nu på dagen så har det blivit att hjälpt till fredriks pappa att bygga en flytbrygga, riktigt fin vart den och solen tittade fram också så man fick lite sommarkänsla.

Har börjat titta runt på lite olika objektiv till mig kamera, börjar verkligen bli sugen på att köpa ett. Man får så otroligt mycket finare bilder då, men de är ju så jävla dyra. betalar nog inte mer än 3000kr för den.

aja som sagt ingen kamera följde med igår men här är min kamera (A)


Ett obejktiv till den och den blir hur bra som helst. visst går dett att ha ett på den? 12.1  mega pixels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0