Mycket festande, inte bra inte

Igår blev det party och ingen kamera igen. Först blev det att göra sig iordning hos josse med Sabina och Frida.
Senare vart det att fara på en fest och bara hänga en liten stund men det slutade med att vi hamnade på rött. En krog där på berghem typ. mest gamlingar med vi kom in och de bjöd och på drinka och öl. Ändå niicee med gratis dricka.
Efter det kom två bilar och hämtade oss och skjusade oss till teg där det var en liten fest hos Fridas pojkvän, vart det att spela wii och jag ägde rumpa på tennis. Javet jag är bässtt..
 Senare vart bara jag hämtat och blev skjusad till stan och där mötte jag Sandra och Sophia, Vart att sitta på Max toan en stund och prata men för att senare skiljas åt och fara hem till tuvan men först vart det en korv på shell..
Riktigt trevlig kväll och den tackar jag för. Tyvärr kom inte kameran med denna gång heller. men ikväll hänger den med. I promes.

Jadå ikväll så är det fest här på teg, ska bli riktigt roligt att få umgås med det folket igen. Känns som att det kommer bli riktigt lyckat. Efter denna fest så blir det nog att möta upp josse och Sabina och några fler. De ska också festa så de vet nog någon rolig fest någonstans. Det som suger apa är att jag har 3.5or och det är bara pinsamt. Men halsar man så blir man onykter fort. hehehehehhehehe

  
(klicka på bilderna om ni vill se mig i stor form ;))
här sitter man och är go, samma kläder som igår och sminket sitter kvar. Ska hoppa in i duschen nu så hejs.
Ska sova först
Äre bara jag eller är vi blondiner bäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0