Jag är bäst

Nu smärtar min nacke och rygg kan jag säga er.

Iaf så har jag just kommit tillbaka till skolan eftersom vi hade ju bara nationella imorse från halv 9 till ungefär 11 så sedan vart vi lediga. Eller vi börjar 35 i så det är alldeles strax.
Då ska jag berätta om en kvinna som vart skjuten i ansiktet med ett hagelgevär så hon fick ett hål där. Men hon överlevde. det värsta vart typ att hon var jätte fin innan hon vart skjuten så. Usch finns mycket sjuka människor i världen.
Ska vara social med frida nu hon har ingen datorn.. hahaha


Kommentarer
Postat av: josseposs

"skjuten i arslet" trodde jag att det stod hahaha

2009-05-07 @ 13:57:17
URL: http://josssea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0