fredag,lördag,söndag

hej alla ungefär 20 stycken läsare (A) har inte kunnat blogga eftersom min egen dator funkar inte här ute i skogen. Och det ända jag typ gjort är att sola hela dagarna så nu kan jag säga att jag är BRUN..:):):):):):):)

I Fredags så blev det att fara och träffa olle, marie och krulle för att spela fotboll på mariedal tror jag det var. Känner inte till den sidan så bra (A) Det var riktigt roligt faktiskt.
I lördags så var det jag och älsklingen dag, vi for och handlade mat, färdig kykling med potatissallad. haha inte världens lyx mat men det funkade. Blev glass också. piigiilliiing.
Nu är det söndag och jag har solat igen, just nu så är jag hemma med familjen och vi håller på att grilla. sjukt gott det ska bli.
ikväll ska jag till tuvan och vara med lite folk, sedan ska jag till skogen igen och sova här. far till stan imorgon och då sätter jag igång mobilen igen..
nu håller jag i lillgubben (linus) och han trycker på en massa knapparr, bilder kommer imorgon från helgeen. :) hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0