Foto

Tack till er som tycker att headern vart fin. själv så tycker jag att det är mycket finare än mina förra. känns som frächare och sånt. Men visst finns det saker att ändra men det gör jag nog på lektionen istället (a) så jag har någonting att göra där.

På Kameran så fanns det ju självklart inte svenska så jag fattar ingenting men tydligen så skulle man kunna installera svenska på den med hjälp av en skiva och jag är ju inte så bra på sånt så jag beger mig till skogen och där får min syster hjälpa mig istället. Sedan är det bara att gå ut och fota.

Längtar tills man får de där fina bilder som man kan vara stolt över att man fotade, gick till och med upp tidigare imorse för att fota lite :)

 
Hoppas jag kan ta liknande bilder fast bättre med min nya kamera. Dessa tog jag med min gamla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0