EN GÅNG TILL DÅ.

Jag förstår inte hur jag kan ha så många läsare varje dag? Skriver ju bara om det jag gör och det kan ju inte vara så himla intressant men tydligen.. haha

Om ni nu vill veta så måste så kan jag berätta att jag just gjort klart provet i FEK, känns faktiskt bra men man vet ju aldrig.
Man kan ju alltid ha tänkt fel på frågorna och sånt.
Jag börjar inte förän klockan 12 typ och vi har STADSORIENTERING. JÄTTE KUL.......not.....
Känns verkligen inte taggande så jag tror jag ska fara hem jag är ju ändå sjuk så jag borde egentligen inte vara ute.
Vi får se hur det blir, har engelska också vi ska träna till nationella imorgon. men det känns som om jag kan detta redan det är reading och listening. fick ju VG- på engelska speaking så det kändes ändå bra, hatar att prata engelska och sånt i skolan men hemma och typ utomlands kan jag babbla på.

Aja nu har jag babblat kan jag säga. Hejdå


Du får vara med idag igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0