Ännu en bra kväll

Ännu en otroligt rolig kväll, spelade röv dunk och träffade skönt folk. Vi har bestämd oss för att tälta imorgon så det blir årets första tältning. Det är med kamin och allting så det kommer bli underbart vid vattnet och allt. Mysigt.
Det blir jag, Fredrik,olleeee,marieeee,nikke,krulle,robban och kanske någon till riktigt skoj kommer det blir.

Har just kommit hem nu och ska snart gå ut med hundarna, börjar inte förän klockan 12 imorgon så det känns jätte skönt. tror vi börjar då iaf. Annars så dräper jag läraren, jag lovar. Vad händer mer då? JO ska nog göra mig en liten förkylningskur, orkar verkligen inte bli sjuk nu då allting är perfekt.

No Picture


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0