Sophias stuga

hejhej, nu sitter jag här i sophias stuga, en riktigt mysig stuga kan jag säga. Allt är vitt och stilrent. Ska försöka ta en bild så att ni kan få se hur fint det är. Har nu tryckt i mig godis/ostkrokar och äppelkaka och jag kan lova er att jag är mätt.
Imorgon så blir det förhoppningsvis att fara ut och rida (var som därför vi kom hit) men det är så himla kallt ute. Tror det har varit -19 är ute i stugan så det är verkligen inte taggande. Vi får hoppas på att det blir mildare imorgon, annars så blir det väll film och mys.

Haha juste Sophias brorsas dotter älskar typ mig. Har aldrig träffat hon förut och efter 10 min vi har lekt så börjar hon pussa och krama mig. haha barn älskar mig. Hon har tydligen aldrig gjort så förut så det var riktigt roligt faktiskt. Kanske ska jobba på dagis? :O eller inte?


söt eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0