Fan vad kallt det är ute

Vaknade på gott humör imorse och dagen har inte alls varit så lång. eller jag gick i skolan till klockan 3. Just nu sitter ja och väntar på att pappa ska komma hem och öppna dörren. ja jag sitter utelåst på bron och leker med datorn. jag kan bara säga att mina fingrar är alldeles vita och iskalla. det är rå svårt att ens skriva är på tagentbordet. Tiden brukar gå fortare om man sitter vid datorn så nu får vi bara hoppas på att datorn inte fryser ihjäl. Vart fan kan jag ha hett mina nycklar??? någon som vet? eller kanske har sätt dem?
näe nu kissar jag fan ner mig. kramen här från kylan


Kommentarer
Postat av: elsie

hahahha, neeeej är du utelåst??? fytusan va jobbigt!!! men kan ändå inte låta bli att skratta :] hahah

2009-02-16 @ 16:07:41
URL: http://elsaolofsson.blogg.se/
Postat av: sophia

ägd

2009-02-16 @ 16:57:18
URL: http://ssophiap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0