Svar..

måste bara tilllägga en sak, jag skrattar åt de som gör någonting roligt. ni får gärna skratta. men att trycka ner andra för att de har ett problem är inte samma sak som att skratta åt folk som gör någonting roligt. jag skiter inte i de andra i min grupp jag hade helt enkelt tänkt redovisa men ville inte gå upp då ni satt bakom mig och gjorde narr av mig... där har du din förklaring om varför jag skyller ifrån mig... min grupp hade gjort ett dåligt arbete och jag ville inte redovisa men då man väl ska gå upp och man hör nedkränkande ord så är det inte så peppande längre... inte då man hört de där JÄVLA orden i HEL SITT LIV....

Så nu vet alla vad det gäller om..

Kommentarer
Postat av: anonym"JÅH"

snacka om att överreagera.



För det första så när du sitter och skrattar till något du tycker var "roligt" så kanske dom tar det negativt precis som du gjorde? hur kan du veta att dom inte tar det negativt?



För det andra så hade du inte tänkt redovisa sen innan , sen att du kanske skämdes för att du inte hade gjort något annat än att bara suttit och kollat på kläder hela lektionen och inte gjort någonting och inte ville göra redovisningen.

Sen att du skyller på andra för det är ju bara lamt.



Sluta skylla ifrån ditt ansvar som gruppmedlem på andra. Ta lite ansvar, stå på dig.



Du satt själv och garvade åt andras redovisningar , så sitt inte å tyck synd om dig själv när andra skrattar åt dig.

2009-02-03 @ 15:00:53
Postat av: moa

emma, ta inte åt dig av sånt där.. men man kan inte ta för givet att andra ska veta allt heller..! Nästa redovisning du har komemr gå skitbra, :) tro på dig själv bara! du är duktig!

2009-02-03 @ 18:51:41
URL: http://msavenskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0