Sommaren 2009

Nu är jag hemma och har gjort klart provet, gick hur bra som helst (tyckte jag iaf) sedan så får man ju se om man klarade det också. Pappa kom hem med skräpmat så det blev att äta det till middag ikväll.

Denna underbart snygga bekini har jag fått hem, fick hem en för liten storlek så jag ska höra med Frida och josse om de ska lämna tillbaka något så blir det inte lika dyrt. Dock ska inte jag lämna tillbaka den helt utan jag ska bara ta en storlek större. Nu gäller det ju också att bli brun så att man ser snygg i den + kroppen måste ju tränas fram nu till sommaren så att det blir beach 2009.

Kommentarer
Postat av: elsie

jag maja och marielle ska köra ett pass bodypump 16.30 imorrn, bara att du kommer om du har lust att bygga lite inför beachen :)

2009-02-12 @ 22:39:11
URL: http://elsaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0