Skridskor idag

God morgon på er, morgonen startade med att jag skulle dricka min smoothie som jag gjorde igårkväll. Banan,Kiwi och vanilj yoghurt. Trodde den skulle smarta himmel men någonting hade typ "ruttnat" så jag drack bara halva. Ska nog se till att göra dem på morgonen istället. Men jag har ännu inte känt mig hungrig så det måste ju ha mättat en hel del. Till lunch blir det mycket sallad och säkert någon skum mat som Ersboda skolan har gjort.. ussch.
Juste har skriskor idag på dragonskolan haha, ska bli riktigt kul och se hur jäkla ont i rumpan jag kommer ha imorgon. kan inte stanna jag typ klider runt då jag ska svänga.. mendu jag ska gå tillbaka till lektionen börjar nu igen. Kameran har slut på batterier så det blir ingen bild idag förän jag kommer hem. Fan vad synd nu då jag ska åka skridskor. Ville ju att ni skulle se mig..

mycket prat nu hejjs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0