Skoorrr

Jag har verkligen tappat kontrollen. Direkt jag ser ett par skor som är skit snygga så måste jag verkligen ha dem. har nyligen köpt ett par till skor. Hur ska man kunna göra så att man inte älskar skor? Det är ju kanske inte det bästa att köpa skor som man inte ens kan gå i just nu eftersom det är grymt mycket snö ute. Juste jag kom ju just in från att ha skottat hela uppfarten. (Lovat pappa) så nu känner jag mig riktigt stålt att jag gick ut i snöoväder och skottade. haha
Ingen traktor här inte.




har hört att de ät jätte osköna att gå i men jag får härda ut :)

Kommentarer
Postat av: Sis

Emma, du gillar inte bara skor...du gillar även VÄSKOR OCH KLÄDER mm!

2009-02-05 @ 20:30:03
Postat av: varför

putar du med munnen på varje kort?

2009-02-07 @ 19:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0