Ska försöka göra mig glad

Nu är jag arg, ledsen och jag vet inte vad.. Hände en sak igår jag förstår inte hur folk inte fattar att jag har det svårt med den grejen. Orkar inte gå in på detaljer men otroligt less är jag. Det har hindrat mig för att få bra betyg och nu när jag äntligen har glömt bort den så ska några jävlar göra så den kommer tillbaka. Så nu mår jag helt enkelt skit..
förstår inte att de inte fattar att det är en stor grej att trycka ner folk på det viset, det är inte den lättaste grejen man kan ha. Den hindrar en för att göra så otroligt mycket saker. Självförstroendet sänks så himla lågt då den väl kommer. hoppas verkligen att de läser detta nu så att dom börjar tänka igen saker innan dom öppnar käften...

ska göra mig lite glad iaf. Köpte denna väska idag efter jag hade lämnat tillbaka jeanstightsen. 

 

Kommentarer
Postat av: anonym "JÅH"

haha pallar inte att du skyller ifrån dig på andra för att du inte vågar göra redovisa för att du tycker att ditt arbete är sämre än någon annans



Dom som du kallar "jävlar" har du själv suttit och försökt trycka ner genom att skratta åt och lägga kommentarer. Så...



Behandlar man andra dåligt så kommer förmodligen dom behandla dig likadant, någonting du inte verkar ha förstått

2009-02-03 @ 14:11:42
Postat av: anonym"JÅH"

tänkte bara tillägga att det var jävligt själviskt mot de andra i din arbetsgrupp att bara skit i det hela.



Och det är lätt att lägga skulden på någon annan än sig själv. eller hur emma?

2009-02-03 @ 14:19:22
Postat av: malin

fan så snygg väska.. ;)

vars har du köpt den? :)

2009-02-12 @ 18:59:23
URL: http://www.malinlundstroms.blogg.
Postat av: malin

fan vad snygg! :)

hur mycket kostade den, och vars köpte du den? ;)

2009-02-12 @ 19:00:15
URL: http://www.malinlundstroms.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0