Hej igen

Märkte att ni var lite skadeglad då jag hade låst ut mig själv. :/ haha
Brorsan kom efter 20 minuter och jag fick äntligen komma in, det bara stacks i händerna då det skulle tinas upp.
Idag så är det hur kallt ute som helst och jag har sätt till att jag har nycklarna med mig nu. I innerfickan så att de inte försvinner. Tror det var -26 då jag vaknade imorse och då jag for till skolan så var det -23 grader. brrrrr

Nu när jag kommer hem så måste jag ta tag i det här med jobb och praoplats. Har inte jobbat ett dugg denna månad och jag kan verkligen inte klara mig på 1050kr i månaden. Sedan den här jäkla praoplatsen.... jag orkar verkligen inte. Ska typ lägga mig under täcket i 3 veckor.

Vad mer? juste jag är hungrig också. var en torr fisk till lunch så magen kurrar riktigt mycket nu.
Ska nog återgå till lektinen nu, pratar om ekonomi.

Hejs, kramar


nu vill jag köra skoter. (Fredrik och Indy på bild)

Kommentarer
Postat av: elsie

det var -28 grader när pappa klev upp :P och så såg jag på nåns blogg att dens termometer var på -30 FYYYYFAAAAN alltså!!! :P

2009-02-17 @ 12:32:11
URL: http://elsaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0