Godmorgon

Idag vart det att stiga upp tidigt för att sedan fara till skolan och ha matte i 2 timmar. Gick faktiskt ganska bra idag och det var inte så jätte jobbigt. Kom nyss in från att ha varit ute med hunden en sabbis och nu sitter jag här framför Tvn.
Måste börja men Italienska snart, hade tydligen läxa tills imorgon. Ikväll blir det att fara och göra teoriprovet på skoter, sean lördag uppkörning. Nu hoppas jag verkligen att jag klarar det :) Har pluggat skit mycket nu så att allting ska sitta tills ikväll, får verkligen inte bli nervös nu. Näe jag ska gå in där och skriva rätt på alla svar. :)

Ha en bra dag nu
kram Emma


Imorgon blir det skoterkörning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0